Sortida per la ruta de l'aigua

25/03/2017

L’Escola de Natura programa dues activitats per commemorar el Dia Internacional de l'Aigua

Coincidint amb les activitats commemoratives del Dia internacional de l'Aigua, que se celebra el 22 de març, l’Escola de la Natura de Parets del Vallès ha programat dues accions que es duran a terme els dies 24 i 25 de març.

El dissabte, 25 de març, de 10 a 14 h, amb sortida des de la masia de Can Jornet, es farà una passejada per la ruta de l'aigua de l’espai de la Torre de Malla, que recorrerà els principals punts d'interès relacionats amb pous, mines, safareigs, rieres i basses de la zona.

L'activitat és gratuïta, tot i que per participar a la sortida per la ruta de l’aigua cal inscriure’s prèviament. Per a més informació es pot trucar al telèfon 93 562 17 94, o fer la vostra reserva a l'apartat d'inscripcions de la web escolanatura.parets.cat.