Dia mundial del medi ambient

05/06/2015

El 5 de juny de cada any, se celebra arreu el Dia Mundial del Medi Ambient establert per l’Assemblea General de les Nacions Unides, amb l’objectiu de sensibilitzar la població de la necessitat de tenir cura de l’entorn natural.

Des de fa 33 anys, a l’Escola de la Natura treballem desenvolupant accions concretes per fer que cada dia sigui un dia en el qual, entre tots, protegim i millorem el nostre paisatge i els nostres valors naturals.

Des de l’Escola, us encoratgem continuar treballant plegats en la millora dels nostres hàbits quotidians i a comprometre’ns cada dia per fer del nostre un món més sostenible i més solidari, on prevalguin la sostenibilitat en la gestió dels recursos naturals i la necessitat de treballar a favor de la conservació  de la  Biodiversitat i el medi ambient.