Salutació de la regidora

En nom de l'Ajuntament de Parets, us dono la benvinguda al nou lloc web de l'Escola de la Natura.

Plantegem aquest espai virtual com un canal de comunicació i d'interacció amb la ciutadania, que ens permet apropar-vos l'ampli programa d'activitats que elaborem des d'aquest equipament municipal.

Posar en valor el nostre entorn natural, difondre'l i conscienciar la població de la necessitat de tenir-ne cura i preservar-lo és l'objectiu màxim de l'Escola de la Natura. Ho fem des d'àmbits diferents, però sempre a través de la pedagogia.

En els 40 anys de trajectòria de l'escola hem aconseguit consolidar una programació de caràcter molt divers, que inclou, entre d'altres, sessions d'astronomia,  itineraris de natura, actuacions de recuperació del medi natural i de protecció de la flora i la fauna locals, cursos d'especialització per a adults, activitats escolars...

Benvinguts a l'entorn virtual de l'Escola de la Natura, us obrim la porta a un món ple de vida.

Gemma Garcia

Regidora de Medi Ambient de l’Ajuntament de Parets del Vallès