Mobilitat Mou-te a peu

Avantatges d'anar a peu

LES VIRTUTS DEL CAMINAR

Els avantatges d’anar a peu són molts i diversos:

• És econòmic. Millor que això, és gratuït! Calcula els diners que estalviaries en benzina i en abonaments si els desplaçaments curts que fas cada dia en cotxe o en transport públic els fessis a peu.
  • És ràpid. En els trajectes per la ciutat anar a peu és tan o més ràpid que moure’s en cotxe. Pensa que pots descomptar el temps que dediques a buscar aparcament!
  • És saludable. Caminar és la manera més senzilla de fer esport i de cuidar la teva salut. Un exercici físic per fer al teu ritme, a qualsevol hora i a qualsevol lloc.
  • És ecològic. Anar a peu és l’única manera de desplaçar-se que no emet gasos d’efecte hivernacle, no genera contaminació acústica i no contribueix al canvi climàtic. Sigues ecològic de la manera més fàcil possible!
  • És divertit! Observa, escolta, olora el teu entorn mentre camines. Segur que cada dia descobreixes noves sensacions, al carrer cada dia que passa és diferent!
  • És relaxant. Ves al teu ritme, para’t a xerrar amb la gent que et vagis trobant... o aprofita per escoltar música, per pensar o per desconnectar... I tot això sense hores punta ni embussos.