Mobilitat Mobilitat escolar

Informe de Resultats de la Setmana de la Mobilitat curs 218-2019. Camins escolars, 01/07/2019

Camí Escolar a Parets. 2018-2019

L’Ajuntament de Parets del Vallès ha endegat el projecte de Camí Escolar incloent les sis escoles d’educació infantil i primària del municipi. El Camí Escolar és un projecte educatiu, transversal, participatiu i de transformació de l’espai públic que té per objecte promoure que els nens i nenes vagin a l’escola en modes sostenibles i saludables de mobilitat, de manera autònoma i segura.
Al municipi de Parets del Vallès, l’estudi s’ha centrat en l’espai físic que envolta les escoles i ha proposat transformacions urbanes per la millora de la seguretat i per afavorir la mobilitat sostenible, amb les conseqüents millores de qualitat de l’aire i de salut de les persones.

Veure l'informe de les Activitats de Camí Escolar. Setmana de la Mobilitat 2018

Veure el Projecte de camins escolars de Parets del Vallès 2019