Qui som?

L’Escola de la Natura de Parets es va fundar el 1983 amb l’objectiu d’apropar la ciutadania i, de manera molt especial, els nens i les nenes, al seu entorn natural mitjançant actuacions de formació i de conscienciació.

Des d’aleshores l’Escola ha anat consolidant un programa d’activitats variat i complet: cursos i tallers de diverses temàtiques orientats tant a adults, com a nens i a grups familiars, activitats escolars educatives, cursos d’especialització per a adults, itineraris de natura, sessions d’astronomia a les nostres instal·lacions i a l'Observatori Astronòmic Josep M. Mauri, ubicat al CEIP Pau Vila,

L'Escola també pren part activa en actuacions de recuperació del medi natural i de protecció de la flora i la fauna locals.

Tot plegat amb l’objectiu de continuar apropant la natura a la ciutadania paretana.