L’Ajuntament de Parets i Airon Clima SL signen un acord per la substitució de les lluminàries de l'Escola de la Natura

21/07/2015

L’Ajuntament de Parets del Vallès i l’empresa Airon Clima SL, dedicada al subministrament i instal·lació d’il·luminació de tipus LED, han signat un acord per substituir, de manera totalment gratuïta, les lluminàries de l’equipament de l’Escola de la Natura.

Aquesta és una prova pilot que l’empresa i l’Ajuntament han posat en marxa per tal de comprovar l’estalvi i l’efectivitat del sistema d’il·luminació LED als equipaments municipals.

Segons aquest conveni, Airon Clima assumirà el cost total de les lluminàries, valorades en 1.061 euros més IVA, i l’Ajuntament procedirà a la seva instal·lació a l’Escola del Natura.