Horticultura, jardineria, sortides ornitològiques i altres propostes, a la programació de tardor de l’Escola de Natura

30/09/2015

L’Escola de la Natura de Parets ha obert un nou programa d’activitats per aquesta tardor que inclou cursos, tallers i dues sortides de natura.

L’oferta comença dissabte 3 d’octubre amb una sortida ornitològica a Gallecs per tal d’identificar ocells en aquest espai natural. Al desembre, esta previst un itinerari nocturn per al seguiment d’una població aïllada de salamandres.

Pel que fa a la programació de cursos i tallers, aquesta tardor l’escola ofereix un curs d’educador ambiental, un taller de jardineria i horticultura domèstica, un de bolets i un nou taller de fotografia, amb sortida a Santa Fe del Montseny.

En el marc de les activitats de tardor, el divendres 20 de novembre, a les 18 h, el centre acollirà la xerrada ‘Els carnívors a Catalunya’, a càrrec del naturista José Carlos de la Fuente.

Per a més informació i inscripcions cal adreçar-se a l’Escola de la Natura, al carrer Galende,12, trucar al telèfon 93 562 17 94, o bé consultar el web http://escolanatura.parets.cat/inscripcions.php