Bus urbà gratuït i el concurs Fes un clic a Parets!, noves accions amb motiu de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura

14/10/2015

Un any més, l’Ajuntament de Parets, a través de l’Escola de la Natura, se suma a la programació de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura que, sota el lema ‘Tria. Canvia. Combina’ enguany se celebrarà de l’11 al 18 d’octubre.

La primera de les activitats programades serà el concurs de fotografia ‘Fes un clic a Parets!’, que consisteix en una sortida fotogràfica per un itinerari preestablert, amb l’objectiu de captar imatges de la natura i l’entorn del municipi. Amb aquesta iniciativa, es vol promoure els desplaçaments a peu i incentivar les caminades com una pràctica esportiva saludable i sostenible. El primer dels recorreguts, adreçat als alumnes de 2n curs d'ESO i tindrà lloc el divendres 16 d’octubre. La resta dels participants podran prendre part al concurs el dissabte 17 d’octubre.

D’altra banda, amb l’objectiu de promocionar el transport públic col·lectiu com un mitjà per desplaçar-se econòmic i sostenible, el pròxim dimecres 14 d’octubre, l’Ajuntament de Parets oferirà el servei de bus urbà gratuït a tota la població.

Per participar al concurs ‘Fes un clic a Parets!’ o per a més informació sobre la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, cal posar-se en contacte amb l’Escola de la Natura, carrer Galende 12, trucar al telèfon 93 562 17 94, o visitar la pàgina web del centre, escolanatura.parets.cat.

La Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura se celebra a tota Europa des de l'any 2001 amb l’objectiu de cercar noves formes de mobilitat, allunyar-nos del domini del cotxe particular, i acostar-nos cap a un model de transport més sostenible, segur,  saludable i respectuós amb el medi ambient.