Exposició fotogràfica Detalls de Natura

08/06/2016

L’Escola de la Natura acull una exposició del fotògraf i naturalista Josep M. Mompart

‘Detalls de Natura’ és el nom de l’exposició que es podrà veure a partir d’aquest divendres, 10 de juny, i fins al 27 de juliol, a la sala d’exposicions de l’Escola de la Natura.

Aquesta exposició és un apropament a la bellesa que ens ofereix la natura i a la que només podem accedir mitjançant la tecnologia del macro. Per gaudir d'aquests detalls, no arribarem només amb un bon equip de fotografia, necessitarem a més, la tècnica, la precisió i sobretot la sensibilitat d'un fotògraf.

En aquesta ocasió Josep M. Mompart, fotògraf naturalista i membre del Grup d'Investigació de l'Escola de la Natura, torna a sorprendre'ns amb el seu treball, un recopilatori d'imatges d'insectes, invertebrats i amfibis que ens recorda la gran biodiversitat que ens envolta.

Totes les imatges de l’exposició han estat capturades a Parets i, la majoria, són d'espècies residents.