Parets del Vallès amb la Setmana Europea de Prevenció de Residus

07/11/2016

Un any més, Parets del Vallès se suma a les activitats programades en el marc de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus. La iniciativa té com a objectius organitzar accions de sensibilització sobre la prevenció de residus, fomentar l’hàbit de reciclar, informar-ne de manera pràctica i fer pedagogia entre els escolars i el públic en general.

Enguany, l’Escola de la Natura organitza tres tallers per tal de sensibilitzar sobre les estratègies de prevenció de residus, reutilització de productes i el reciclatge. El primer taller serà per aprendre a fer sabó a partir d’olis de rebuig i es farà el divendres 11 de novembre. Divendres, 18 de novembre, es podrà participar al taller ‘L’hort a casa. Jardineria Social’ i el divendres 25, al taller de reparació de petits electrodomèstics.

El “Boc’n’Roll” de nou a les escoles

Aquest curs, durant la setmana del 21 al 25 de novembre, en una acció coordinada conjuntament pel Servei de Medi Ambient i el Servei d’Educació, es repartirà als centre educatius, per segon any consecutiu, el “Boc’n’Roll”, un embolcall reutilitzable per portar entrepans.