L'Agència Catalana de l'Aigua celebra el Dia Mundial de l'Aigua

13/02/2017

L'Agència Catalana de l'Aigua convoca el concurs d'imatges del Dia Mundial de l'Aigua a la xarxa Instagram

El concurs #acawordwaterday2017 es planteja com una activitat no competitiva en què pot participar qualsevol persona de més de 16 anys. Enguany s’obre també a la participació de les escoles.

L’objectiu del concurs és fomentar la reflexió sobre la importància de l’aigua i moure la ciutadania a l’acció per tenir-ne cura i preservar el bon estat i la qualitat dels rius i altres ecosistemes hídrics de Catalunya. Per això es convoca un concurs que consisteix en publicar imatges al voltant del lema: L’aigua que ens mou amb l’etiqueta #acaworldwaterday2017. Enguany s’hi podran presentar, també, dibuixos fets per nenes i nens de Primària que es publiquin a través dels comptes d’Instagram de les escoles que hi vulguin participar.

El concurs finalitzarà el dia 28 de febrer de 2017 i els premis es lliuraran el dia 22 de març a les 18h durant l’acte institucional de celebració del Dia Mundial de l'Aigua que tindrà lloc a l’auditori del Palau de la Generalitat.

Aquesta iniciativa compta amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat i del Departament d’Ensenyament, el patrocini d’Aigües de Barcelona i la col·laboració del Col·legi de Periodistes de Catalunya i la Facultat de Periodisme de la Universitat Pompeu Fabra, així com del meteoròleg i periodista Tomás Molina i la il·lustradora Roser Capdevila.

+ Info