Nou taller d’horticultura ecològica i jardineria mediterrània a l’Escola de Natura

21/03/2017

En el marc dels cursos i tallers que l’Escola de la Natura organitza cada primavera, enguany s’ha programat el “Taller d'horticultura ecològica i jardineria mediterrània” que es farà a Can Jornet de Parets, a partir del 21 de març.

El taller, de 30 hores de durada, té l’objectiu de promoure tant el conreu a l'hort, com la incorporació de la jardineria en el nostre entorn domèstic: als balcons, les terrasses, o els petits espais dels que disposem a casa nostra. La formació està dissenyada sota criteris de sostenibilitat i ecologia i està dirigida tant al públic en general com als usuaris dels horts socials de Can Jornet.

Cal destacar en la programació d’aquest any, la gratuïtat del taller

Les places són limitades i cal inscripció prèvia a través de l'apartat d'inscripcions de la web.

Per a més informació sobre els continguts i horaris, al telèfon 93 562 17 94.