Inauguració de l'exposició La fauna i la flora de Parets del Vallès fetes Art pels infants

08/06/2017

La fauna i la flora de Parets del Vallès és la temàtica triada enguany per elaborar les peces que formaran part de l’exposició de ceràmica feta pels prop de 250 alumnes de 4t curs de primària de les escoles del municipi. La inauguració es farà en el marc de la setmana en què se celebra el Dia Mundial del Medi Ambient, el dijous 8 de juny, a les 9.30 h, a l’exterior de l’Escola de la Natura.

El projecte, impulsat pel Servei d'Educació, es va iniciar el curs 2009-2010 i durant els darrers anys els nens i nenes dels tallers de ceràmica han treballat temàtiques com la indústria tèxtil la Linera, el projecte Parets, poble lector; les masies de la vila; les festes i tradicions, el teixit industrial del municipi, l’esport o, l’any passat, les escoles de Parets.

Els tallers tenen l’objectiu d’acostar els infants a la creació plàstica i, alhora, permetre’ls descobrir diferents aspectes locals, que, en aquesta ocasió, han girat al voltant dels animals i les plantes que es poden trobar a Parets.

L’exposició es podrà veure de manera permanent al mural exterior de l’equipament.