Parets celebra la ‘Setmana del Planeta’ de la mà de l’Escola de la Natura

19/03/2018

Sensibilitzar la població sobre la degradació que pateix el planeta, fer conscients les persones sobre l’ús eficient i responsable de l’aigua, l’energia i els recursos, o com amb les nostres accions podem ajudar a tenir un desenvolupament sostenible, son alguns dels objectius de la ‘Setmana del Planeta’ que l’Escola de la Natura de Parets, amb la col·laboració de l’empresa CASSA i la Diputació de Barcelona, organitza entre els dies 22 i 24 de març.

La primera activitat es farà aquest dijous, 22 de març, coincidint amb el Dia Mundial de l’Aigua. Serà a partir 16.45 h, a la plaça de la Salut i davant de l’escola Lluís Piquer, amb tallers i contacontes per als més petits sobre la necessitat de promoure un ús sostenible de l’aigua.

L’endemà, de les 16.30 h fins a les 18.30 h, serà el torn de la Tarda de portes obertes a l’estació meteorològica del Pau Vila perquè tothom pugui conèixer de prop com funciona aquesta instal·lació municipal adscrita al METEOCAT.

Finalment, dissabte 24, L’Hora del Planeta connectarà a centenars de milions de persones arreu del món perquè actuïn contra el canvi climàtic i la pèrdua de la biodiversitat amb una apagada de llums de 20.30 a 21.30 h.

L’Ajuntament se sumarà a aquesta acció, durant aquest mateix horari, amb l’apagada de la llum de la plaça de la Vila, plaça Dr Trueta i plaça de la Salut.