Netegem el Tenes! Let's Clean Up Europe

11/05/2018

Un any més, l'Ajuntament de Parets del Vallès, a través de l'Escola de la Natura i la regidoria de Medi Ambient, s'ha adherit a la campanya Let's Clean Up Europe, una jornada popular de neteja dels espais d'interès natural, que pretén fomentar la consciència ciutadana respecte a la conservació d'aquests entorns.

La jornada es durà a terme el proper divendres, 11 de maig, amb sortida a les 10h des de l’aparcament del Camp de Futbol Municipal Josep Seguer, i comptarà amb la participació dels alumnes i mestres de 1er d'ESO de l'IES la Sínia, tot i que l'activitat està oberta a tota la població.

La matinal se centrarà en la recollida de les deixalles abocades per la llera i camins adjacents del riu Tenes amb un itinerari previst d’anada i tornada fins al pont de l’avinguda de Josep Tarradellas. Les inscripcions es poden fer a la web: escolanatura.parets.cat o al telèfon 935 621 794.

Els propers dies 11,12 i 13 de maig es celebra arreu d'Eurpoa la cinquena edició de la jornada «Let's Clean up Europe» és una iniciativa europea emmarcada en la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, que té l'objectiu de conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura, i de promoure la recollida d'aquests abocaments il·legals als entorns naturals. Es tracta d’una experiència didàctica i educativa que vol promoure el respecte per l’entorn i la reducció de residus.

+ info http://www.arc.cat/agendalcue/

#LetsCleanUpEurope #CleanUp #LCUE2018