Jaume Clotet parlarà sobre les abelles i les conseqüències de la seva desaparició a l’Escola de la Natura

04/06/2018

Les abelles esdevenen, cada cop més, una espècie amenaçada i en perill d'extinció i la seva desaparició tindria conseqüències directes molt greus per a l'ésser humà. Per conscienciar els experts i la població d'aquest problema, l'Escola de la Natura ha programat una xerrada sobre el món de les abelles: l'actualitat, la problemàtica i les propostes de futur. La xerrada tindrà lloc divendres 8 de juny, a les 19 h, i anirà a càrrec de Jaume Clotet, apicultor i fundador de l'empresa Mel·lis.

Les abelles són, en gran part, responsables de la pol•linització de moltes de les plantes que produeixen les fruites i verdures que consumim habitualment, per això, la seva desaparició amenaça greument la nostra alimentació i, en definitiva, l'equilibri de la biodiversitat, del medi ambient i dels ecosistemes del planeta.

La xerrada està adreçada a apicultors professionals, afeccionats, interessats en l'afectació d'espècies invasores, tècnics municipals, alumnes de biologia, pagesos, agricultors ecològics i a les persones interessades.

Per a més informació i fer les inscripcions es pot visitar la web del centre, escolanatura.parets.cat, o bé trucar al telèfon 93 562 17 94.

Prèviament, a les 17 h, hi haurà un taller per als més petits. Per tal de facilitar-ne l'assistència a la xerrada, les nenes i els nens acompanyants podran gaudir, durant aquesta, d'una visita al centre dinamitzada per un monitor.