"Setmana de la Natura" a Parets

05/06/2018

La Setmana de la Natura és un moment de l’any per prendre consciència de la necessitat de conservar el medi ambient i el nostre patrimoni natural. La cita central d’aquest esdeveniment és el dia 5 de juny, el Dia Mundial del Medi Ambient.

Durant 10 dies, s’organitzen més de 300 activitats arreu de Catalunya per la conservació de la natura i el medi ambient, per a joves i per a grans, al mar, a la muntanya i a la ciutat.

Durant aquesta setmana les Escoles Pompeu Fabra, Lluís Piquer, ACESCO i Vila Parietes han celebrat la cloenda del projecte d’hort escolar. S’han sortejat tretze cistelles de productes ecològics, una per classe, entre tots els alumnes participants  en el projecte.

Les escoles Lluís Piquer, Nostra Senyora de Montserrat, Pau Vila, Acesco, Vila Parietes i Pompeu Fabra i el CO Espai Sol també han realitzat activitats durant aquest període. L’alumnat ha viatjat pel Sistema Solar, ha indagat sobre el recorregut que fa l’aigua que bevem, ha descobert el món dels insectes, ha construït caixes niu, ha descobert les plantes del nostre entorn i la fauna salvatge de Parets. També han recordat que un animal de companyia és un ésser viu que te gairebé les mateixes necessitats que una persona i que no és una joguina, sinó un membre més de la família.

Volem destacar la visita a les Instal.lacions dels treballadors de l'empresa CHEP amb seu a Parets del Vallès el dia Mundial del Medi Ambient

La setmana de la natura ha culminat amb el taller de natura en família i la xerrada sobre el món de les abelles del dia 8 de juny.