Per la conservació del nostre entorn. Parets se suma al Let’s clean up!

10/05/2019

Per sisè any consequtiu, Parets se suma a les accions emmarcades en el Let’s Clean Up Europe, una iniciativa europea emmarcada en la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, que té l’objectiu de conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura, i de promoure la recollida d’aquests abocaments il·legals als entorns naturals. Es tracta d’una experiència didàctica i educativa que vol promoure el respecte per l’entorn i la reducció de residus.

Com en anys anteriors, l’Ajuntament organitzarà una jornada de neteja d’un espai natural amb el suport dels centres educatius del municipi.

Enguany, la jornada es durà a terme el divendres, 10 de maig, i comptarà amb la participació dels alumnes de l’IES la Sínia i de l’escola Acesco, tot i que l’activitat està oberta a tota la població.

La trobada serà a les 10 h, a l’aparcament del camp de futbol municipal Josep Seguer i començarà amb la neteja d’un tram de la llera del riu Tenes.

Un cop finalitzat, es farà un recompte de residus i la gestió de la recollida per portar-los a l’àrea d’aportació més propera.

En la darrera edició del Let’s Clean Up, els nois i noies que van formar part de l’activitat van recollir 7 bosses grans amb residus plàstics, 1 bossa amb cartró i paper, 1/2 bossa amb ampolles i vidre, 1 bossa amb restes genèrics i prop de 10 bosses amb residus voluminosos, que es van dur a la deixalleria municipal.