Treballs de millora de la vía publica emmarcats en el Camí Escolar de Parets

09/07/2019

Els dies 10, 11 i 12 de juliol, en horari nocturn, es duran a terme la resta dels treballs de pintura viària pendents en els passos de vianants situats a les zones de les escoles Pau Vila, Acesco, Lluís Piquer, Nostra Senyora de Montserrat, Vila Parietes i Pompeu Fabra. L'actuació està emmarcada en la primera fase del projecte Camins Escolars, que té com a objectiu principal la transformació de l'espai públic per tal que el camí que els infants han de fer per arribar a l'escola sigui segur i sostenible, alhora que es fomenta la seva autonomia i es consciencia la població sobre la necessitat d'adquirir hàbits saludables com anar a peu a l'escola.

El projecte vol promoure que els alumnes dels centres de primària vagin a l'escola a peu. Es tracta d'una mesura que vol tenir efectes sobre la mobilitat a Parets, però també sobre els efectes mediambientals per tal de reduir les emissions de CO₂ i fomentar que els infants puguin anar a les classes a peu per camins segurs.

veure la notícia:  https://www.vallesvisio.cat/lajuntament-de-parets-enllesteix-la-primera-fase-del-projecte-camins-escolars/