Les escoles de Parets ompliran de desitjos els arbres de la vida.

15/11/2019

SelfPackaging crea l’Arbre De la Vida per escoles de Parets del Vallès

La preservació i conscienciació del medi ambient ha deixat de ser un tema exclusivament per als ecologistes i ha passat a ser una qüestió de tothom. El canvi climàtic és una realitat que tindrà conseqüències inevitables, per això, és de suma importància que conscienciem a la societat, especialment als més petits. Necessitem que escoles i empreses duguin a terme iniciatives de sensibilització per a comprendre i abordar el canvi climàtic.

SelfPackaging, És una empresa de consum responsable i de proximitat, on totes les matèries primeres són reciclables, que aposta pel comerç de proximitat mitjançant proveïdors locals i producció situada a Catalunya, ha disenyat ‘L'arbre de la vida’, un arbre de cartó amb molt de significat ja que servirà per fomentar els valors de respecte i compromís amb el medi ambient.

Cada escola del municipi tindrà durant la setmana europea de prevenció de residus el seu arbre de la vida. El divendres s'exposaran tots a la plaça de la vila, creant "el bosc de la Vida"