BIODIVERSITAT Plantada d’arbres a l’espai de Can Serra

15/10/2020

El divendres 16 d’octubre, a les 10 h, es farà una plantada d’arbres i plantes remeieres a l'espai de Can Serra. L’activitat comparà amb la participació de 60 alumnes de 6è de Primària de l’Escola Municipal Pau Vila. La plantada, organitzada per l’Escola de Natura de Parets, s’emmarca dins les activitats que l’Ajuntament organitza per celebrar la Setmana de la Natura.

Es plantaran un total de 31 arbres i 60 plantes remeieres. Les espècies d’arbres escollides són: quatre xiprers, sis lledoners, deu pins i onze alzines. Pel que fa a plantes aromàtiques s’han seleccionat una quinzena de romanís, de farigoles, d’espígols i de sàlvies.

La plantada a l’espai de Can Serra contribueix a la millora del corredor natural entre el Gallecs i la Vall del Tenes. L’Escola de Natura promou l’augment d’espais verds i activitats de conscienciació mediambiental.

Per complir amb les mesures de prevenció de la pandèmia, els alumnes es distribuiran en equips reduïts per plantar les plantes als parterres. La plantació dels arbres es realitzarà el dia abans, a excepció de tres exemplars que plantaran dos representants de cada classe.

What do you want to do ?
New mail