Taula Rodona "El riu Tenes i la millora de la llera"

30/04/2021

L’Escola de la Natura organitza una Taula rodona sobre el riu Tenes i la millora de la llera

El pròxim divendres, 30 d’abril, en el marc del programa d’activitats de l’Escola de la Natura, la sala d’exposicions de Can Rajoler acollirà la Taula rodona: El riu Tenes i la millora de la llera, biodiversitat, neteja selectiva de la canya i seguretat fluvial.

En aquest acte es pretén exposar les tasques de millora que s’estan duent a terme al riu Tenes les quals tenen a veure amb la seguretat de l’espai fluvial i amb la millora de la biodiversitat. També, es vol fomentar el diàleg al voltant d’aquesta actuació, així com el debat de propostes que es puguin presentar per part del públic assistent.

La Taula de debat estarà formada per l’alcalde de Parets del Vallès, Francesc Juzgado, la regidora de Medi Ambient, Rosa Martí, el responsable medi fluvial al Consorci del Besòs Tordera, Manel Isnard, i el director tècnic de l’empresa Apren, Serveis Ambientals i expert en restauració d’espais fluvials, Andreu Salvat.

Per assistir a la Taula rodona cal fer la reserva prèvia a través de la web de l’Escola de la Natura de Parets del Vallès a causa de les limitacions de l’aforament en les mesures establertes per les autoritats sanitàries per a la prevenció de la COVID-19.

Durant la sessió es podrà visitar les exposicions "La Vida de l'aigua" i "El retorn de la Llúdriga a les conques del Besòs i la Tordera"