SESSIONS D'ASTRONOMIA PRIMAVERA- ESTIU 2022

04/03/2022

Us proposem un seguit d’activitats d’astronomia adreçades a tots els públics.

Les sessions es divideixen en  sessions a l’observatori, per majors de 16 anys i sessions infantils, per families amb infants a partir de 6 anys.

L’observatori astronòmic de Parets està ubicat al terrat de l’escola municipal Pau Vila.  Disposa d’un telescopi Nexstar 11GPS amb catadiòptric Schmidt-Cassegrain de 280mm i distancia focal de 2800mm, que permet visualitzar cossos celestes des de la Lluna i els planetes del Sistema Solar fins a galàxies com Andròmeda o M33, allunyades de la Terra prop de tres milions d’anys llum.

Les sessions tenen dues parts, un audivisual i una observació pel telescopi del cel de primavera- estiu.

Dies: Divendres, 21h (veure detall en cada sessió)

Lloc: Observatori Josep M. Mauri / Escola de la Natura

Preu: gratuït

Places: 15/ 35.  Cal inscripció prèvia.

Informació d’interès: Per tal d’atendre les nombroses peticions de participació, s’han doblat les sessions infantils a l’Escola de la Natura. Per tal de donar opció a més families a partipar, es limitarà el número de sol.licituds per familia a una per mes.